Followers

zondag 8 maart 2009

Magnolia Event

Magnolia Event in doorn
Hieronder zien jullie de kaarten wat ik heb gemaakt in doorn.
het was Grandioos met dank aan alle mensen die dit hebben georganiseerd en geholpen.
het was voor ons een lange dag 6 uur vertrekken anja kwam mij ophalen ,toen ons nichtje ophalen ,en toen op weg.
gezellig gewinkeld bij truke.
na nog een frietje weer huiswaarts waar we om 21.30 weer arriveerde.
moe maar voldaan.

De was onze eerste kaart gisteren ,deze stempel was speciaal voor de deelnemers aan het Magnolia event ontworpen.
ze is dan ook super mooi.
we hebben haar gestempeld en naderhand aangekleed in de kleuren van de kaart.





ook deze kaart is weer een stempel van magnolia en wel twee want deze hebben we gemaskerd
zoals jullie zien heeft hij ook weer een voorkant en binnen kant.











dit was ons doosje ook gemaakt met een afbeelding van Magnolia.
heb ook de zijkant laten zien.
hier kun je stempelafdrukjes in bewaren.




ja hier het vervolg was even te vlug.
dit is de voorkant van het doosje.


8 opmerkingen:

marga zei

Hoi Marjan, wat een lieve woorden richting onze kant, dank je wel!!
Leuk dat je alles af gekregen hebt.
Het was inderdaad een superleuke dag. Jullie ook bednakt voor de gezelligheid, ik heb er van genoten!!

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Was inderdaad een hele leuke dag tante marian.
Ik heb mijn impressies ook al op het blog vermeld :)

Groetjs,
Jolanda

scraphobby zei

Hallo Marga wat leuk dat je mijn blog hebt bezocht,en het was ook bere gezellig en we kijken alweer uit naar de volgende ,gr Marian

scraphobby zei

hoi Jolanda wij hebben het ook gezellig gevonden.gr tanta Marian

Riet zei

nou Marian zo tezien heb je een hele fijne dag gehad.
wat heb je mooi kaarten en doos gemaakt zeg.

liefs Riet.x

janna zei

Hoi Marian, zoo te zien hebben
jullie een prachtige dag gehad
en wat een prachtige kaartjes
masker kaartje vind ik ook super
en dan het doosje, nu jullie
hebben wel veel gedaan hoor.

lieve groetjes je Moeder,

scraphobby zei

hallo Riet ja het was een super dag en veel leuke dingen gemaakt.bedankt voor het bezoeken van mijn blog.gr marian

scraphobby zei

Hallo Moeders ja echt leuke dingen gemaakt,en we maken ze gauw samen.liefs Marian