Followers

dinsdag 12 mei 2009

uitstapje met de jongbejaarden en vutters

al de excursies kun je bekijken bij de kaasboerin
ook leuk voor feestjes

bij een foto ben ik helemaal verstop onder de struisvogels.
het was een super leuke ervaring waar we weer een hoop ,van geleerd hebben.






van de asperges gingen we naar de struisvogelboederij ,waar we uitleg kregen en waar ik me liet omhelzen ,wel moesten de oorbellen en alle bling bling af.en met een emmer voer en de rug naar ze toe kreeg ik een omhelzing.
vandaar deze foto,s





Hier zijn we bij de aspergekwekerij in Riethoven
Waar we een excursie hadden met de bejaarden,een uitstapje met de personeelvereniging
van tnt post waar ik gewerkt heb.
hier laat ik zien de kist asperges op het veld,hoe ze gestoken worden,en hoe ze macinaal geschild worden.








2 opmerkingen:

*Ellen* zei

dat was zo te zien een erg leuk uitstapje maar brrrrr een omhelzing van een struisvogel haha

scraphobby zei

ja Ellen dat is weer eens iets anders was gewaagd maar ontzettend leuk.gr Marian