Followers

vrijdag 18 februari 2011

uitdaging 50

Alweer de 50ste uitdaging bij karen Doodles
deze week een pyramide,wil je ook graag het patroon ga dan snel naar karen doodles en lees er alles over.
ik heb alle drie de kanten bewerkt.
                                                             dit is de voorkant.
                                                 ik heb de basset voor het hekje gezet

omdat het moeilkijk schrijven is op een pyramide.
heb ik een dubbel zakje gemaakt waar een take in kan
waar ik een persoonlijke boodschap op kan schrijven.

en dit is de andere kant

13 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Prachtig! Heel snoezig papier en aan alle zijden mooi! Bedankt voor het meedoen bij KD! Groetjes Jolanda gastdesinger.

Unknown zei

Ooh, Marian, wat heb je hem prachtig versierd! Leuk dat je ook met deze uitdaging weer meedoet!

Veel liefs,
Renata
KD NL

Hetty zei

Wauuuw wat een prachtig kaartje

gr hetty

anja zei

echt een dotje
liefs an

scraphobby zei

bedankt voor jullie lieve reacties.
gr Marian

Renata van Miltenburg zei

Super leuk Basset Girl voor het hekje en dan al die vlinders, bloemen en swirls je krijgt er gewoon zin in de lente van.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

*Ellen* zei

wat een schattig doosje, prachtig met al die leuke details

Ellen zei

Leuke piramide heb je gemaakt Marian.
Fijn dat je meedoet met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen

Bernadet zei

wat prachtig en geweldig papier heb je gebruikt!
Veel succes bij Karen's Doodles NL!

Marjanne zei

Dit ziet er heel leuk uit! en wat euk dat je ook meedoet met de paperclipsswap! Groeten de Swampmusketiers

scraphobby zei

bedankt voor alle lieve reacties op mijn peramide.
gr marian

Joan Ottevanger zei

Hij is super mooi geworden of moet ik zij zeggen.Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij Karen's Doodles NL

Anoniem zei

I like this shape, unusual but very cute!
I like your blog, that's why i am following now.
Hugs xx