Followers

zondag 1 mei 2011

Mijn eerste disstres cursus

Paaszaterdag gingen Anja en ik naar Vinkel.
Om een disstrescursus te doen bij Angelique van Nuland
Anja deed de 2de want die had een al gehad.
en ik nummer een.
we vertrokken om 8 uur en 9.45 waren we op plaats van bestemming.
we werden heel hartelijk ontvangen door Angelique en de koffie stond klaar.
ze heeft eerst van alles uitgelegd ,en toen begon de pret.
nou ik kan jullie vertellen het was niet zo een voudig,maar met oefenen kom je een heel end.
en zal jullie ook mijn resultaat laten zien.
Angelique heeft alles in een boekje ingebonden,zodat ik het thuis verder kon afmaken.


hier begonnen we mee om een kleuren kaart te maken met de refil inkt.

daar na hebben we gestempeld en met die inkt ingekleurd.
was ook leuk om te doen.

toen hebben we de gezichtjes ingekleurd met een kleur,en het plaatje er naast met 2 kleuren.

toen kwam het echte werk hahaha het meisje met het hart
ja en toen de bij ging ik helemaal de mist mee in.
maar ik kreeg nog een stempelafdruk mee om thuis te oefenen.
en dat ging al beter.

en dit is de voorkant van het boekje.
en toen als klap op de vuurpijl kreeg ik te horen van Angelique dat de paashaas was geweest.
en ja voor mij.
nou ik zal jullie de foto,s even laten zien.
hoe verrast ik was.



dit waren mijn ontbrekende kleuren en de paashaas ja jullie snappen het al
was Anja.
ja ze verrast me keer op keer.
lieve schat nogmaals bedankt ,het was een super dag
en Angelique ook bedankt voor de gastvrijheid en wat je me weer geleerd hebt.
en tot een vogende keer.
ja sorry het was een erg lange mail ,maar ik had dan ook veel te vertellen hahaha.

3 opmerkingen:

janna zei

Ja schat, ik heb het nog eens
allemaalrustig bekeken, was
zeker een verrassing,dat zie
je aan de foto,s,heel leuk,

lieve groetjes Mam,++

Hanny zei

hallo meis.ja hoor ook ik kom hier even kijken bij je zoals jij zoeven bij mij hebt gedaan op HJ hahahha.hier staan ook helemooie creaties en een lange mail? wel een gezellige mail hoor. oja, ik ben hier ook je volger hoor net als op hj(zestig+)
ik kom gauw weer kijken hoor enals je zin hebt,ook ik heb een blog,van harte welkom haha.
lieve groetjes hanny

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Hmmm. Dat is betere koek dan een paasei ;-)
hihi

Leuk zeg!