Followers

maandag 19 september 2011

uitdaging 80

Wat gaat de tijd toch snel alweer de 80ste uitdaging bij Karendoodles
deze keer iets om niet te vergeten een memo blok .
nou ik heb gekozen voor een esael-post it -card.
ik heb dit patroon ooit eens gezien bij stamp artic

stempel is happy feet heb haar deze keer een aangekleed,weet niet meer hoe je dit noemt.
alleen de huid en haren heb ik met desstresinkt gedaan.
de stansen zijn van magnolia.

en zo ziet het uit als hij dicht geklapt is.
ben benieuwd wat jullie er van vinden.


11 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een prachtig doosje!! Heel handig als notitieblokje! Je hebt Happy Feet ook mooi aangekleed!! Ik denk dat je paper-piecing bedoelt, nou dat is erg goed gelukt!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging!!
groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

scraphobby zei

bedankt Tinie nu weet ik het weer.
gr Marian

Riet zei

Prachtig gemaakt Marian,leuk die stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Anneke. zei

Je paper piecing is heel goed gelukt. Het is een prachtige creatie geworden!
Groetjes Anneke KD.NL

Renata van Miltenburg zei

Wat een leuk effect die twee cirkels en deze digi doet het er ontzettend leuk op. De easelkaart-memohouder is echt super leuk!

Liefs, Karen's Doodles NL

Renata

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super leuk en prachtig doosje, en zo handig!
Groetjes van Jacqueline

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Hij is mooi geworden Tante Marian!
Leuk om iemand cadeau te geven ;-)

Groetjes
Jolanda

scraphobby zei

bedankt allemaal voor jullie lieve reacties op mijn kaart,en Jolanda is dat een hint??
gr Marian

Anoniem zei

This is a beautiful card!
I have a little candy if you are interested on my blog.
Hugs xx

Ellen zei

Wat ziet dat er super mooi uit Marian, leuk modelletje! Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen

Petra zei

Wat een super mooi doosje! Helemaal leuk, en de paper piercing is zeker goed gelukt!
Groetjes Petra (KD NL)