Followers

dinsdag 6 maart 2012

Fancy Dies no 2

Nog een kaartjes met de mal van Nellie snelle De fancy Dies.
maar nu heb ik de mal rechtstreeks op de kaart gestanst.
en maar een enkel bloemetje gebruikt in de rand.
zo heb je iets meer ruimte voor binnen in iets te plaatsen.
ik heb in het midden een grote vlinder ,en de hoeken zijn mallen van marianne design.
ik heb achter de bloemetjes nog design papier geplakt.
zelfde mal alleen anders gebruikt en andere bloemen.
deze hebben ze in 4 verschillende.
ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
bedankt voor het kijken en jullie reacties.

4 opmerkingen:

Marianne zei

Hij is prachtig en de kleuren zijn perfect.
liefs, Marianne

anja zei

mooie kleuren combi is dit geworden.kus an

janna zei

Hallo Marian, wat een prachtige
kaart,mooie kleuren, en de
vlinder vind ik SUPER,
liefs Mam +++

scraphobby zei

bedankt voor jullie reacties op mijn kaartje.
lieve groetjes marian