Followers

woensdag 16 mei 2012

alles mag

Vanavond een cropavond bij kreateja
en de kleur was gekozen door Rafaella
er moest groen in zitten,nou dat zit er zeker in .
tevens doet mijn kaartje mee voor de uitdaging alles mag bij ekef
papier is van magnolia ,het hek vogel,en de boom is van marianne design.
bloemetjes zijn van stof .
het magnoliameisje heb ik ingekleurd met de nieuwe kleur peacook feathers wat ik gekregen heb met moederdag.

bedankt voor het kijken en de reactie op mijn kaartje.



8 opmerkingen:

Riet zei

Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt Marian.
Lief die stempel,mooi ingekleurd.
Vind die boom zo leuk.

Liefs Riet.

Jolanda Aufdenkamp - van Tilburg zei

Ik vind hem helemaal SUPER tante Marian. Wat een mooi kaartje.
Deze gaat in ieder geval bij mij in het archief om 'ns te liften ;-)

scraphobby zei

bedankt voor jullie lieve reacties op mijn kaartje.
liefs marian

janna zei

Hoi wich, ik vind je kaartje
geweldig, SUPER MOOI.

veel liefs Mam ++

*mieke* zei

Wat een leuke kaart Marian! Groen doet het best goed op een kaart en je gebruikt het eigenlijk veel te weinig!
Bedankt voor het mee doen bij EKEF!
Groetjes Mieke

Aletta zei

Wat een geweldige mooie kaart. Vooral de boom vind ik prachtig met al die mooie bloemen erin.

Gezellig dat je meedoet met EKEF

Groetjes Aletta

scraphobby zei

bedankt voor jullie reacties op mijn kaartje.
groetjes marian

* Üla * zei

Mooie kaart heb je gemaakt, Marian.
Bedankt voor het mee doen bij EKEF.
Groetjes Ula